Fatally black

September 27, 2016

Outfit:

Photo by Daria Modyagina




Hi my lovely!
This is one of my favorite look, all things for me are something unique. What is their uniqueness? Now explain everything and start from the home - overalls.
A little about him, he classic, so is ideal for students of the Faculty of Economics :) Or just call it business clothes.  In the future, make sure to have a classic bow to him.
 Overall - gamiss.com


Привіт всім! 

Це один з моїх найлюбленіших луків, Бо всі речі, які є на мені чимось унікальні. В чому ж їхня унікальність? Зараз все поясню, і почну з головного - комбінезону.
Трохи про нього, він класичний, тому ідеально підходить для студентів економічного факультету :) Або просто назвемо його діловим одягом. Ізюменкою цього чуда є повністю відкрита спина. Ізза цього його можно поєднувати з не класикою, наприклад, як в мене на фото. І виходить гарний варіант для вечерньої прогулянки. Тобто він багато функціанальний. В майбутному обов'язково зроблю для Вас  класичний лук з ним. І переканаю Вас в моїй теорії  на практиці.
Перейдемо далі - взуття. Перше, і найголовніше - вони дуже зручні, адже мають не високий каблук, а їхня унікальність в тому, який вони мають вигляд, незвичайна форма. Я вважаю, що така краса має бути у кожної красіню в гардеробі.





Let us then - shoes. First, and most importantly - they are very convenient, because having no high heels, and their uniqueness is that they look unusual shape. I believe this beauty should be in every  girls in the world.





Чокер. Ця прикраса полонила нас ще з 90 років, наші мами насили його в часи своєї молодсті. Тож я не виняток, і маю багато намиста такого типу в своїй колекції. Але цей чокер незвичайний для мене тим, що на ньому є пташка. А я обожнюю пташок! Для мене вони означають дуже багато, а головне свободу, і я заздрю ним,серйозно, хотіла б я літати....







Outfit:

Photo by Daria Modyagina


See you very soon <3

You Might Also Like

0 comments

Like me on Lookbook

Like me on facebook